Zakładając firmę największym problemem nowych przedsiębiorstw jest ich reklama. Reklamy w telewizji, czy w radio są bardzo drogie i korzystają z nich głównie duże firmy lub korporacje. Mali przedsiębiorcy nie mogą sobie pozwolić na takie wydatki, przy niezwykle ograniczonym budżecie. Jak zatem dotrzeć do klientów w sposób tani i skuteczny? Z pomocą mogą przyjść nam takie sposoby jak poligrafia i sitodruk.
Jest sporo tanich sposobów na dobrą reklamę
Przelanie reklamy swojej firmy na papier i folie są bardzo skuteczną i tanią reklamą, przez co świetnie się nadają na rozpoczęcie działalności. To czym można zachęcić przechodniów do siebie to ładny i rzucający się w oczy szyld na budynku naszej firmy. Folia monomeryczna może nam tutaj przyjść z pomocą. Wykonanie szyldu na takiej folii jest rozwiązaniem tanim, a wytrzymałość folii monomerycznej jest gwarantowana na trzy lata. Po tym czasie możemy zamówić kolejną i odświeżyć przy okazji naszego logo. Jeśli nie mamy lokalu w centrum to warto rozreklamować naszą firmę w sposób mobilny. W tym wypadku pomoże nam folia one way vision, którą możemy okleić szyby samochodów firmowych. Jest to metoda, która nie wpływa na widoczność jazdy, a samochody oklejone w ten sposób zawsze rzucają się w oczy przechodniów. Jeśli nasza firma znajduje się na totalnym odludziu to oprócz tego warto kupić systemy roll up z poznań, czy stojak reklamowy, który możemy wystawić przed bramę wjazdową naszej firmy, aby przejeżdżające na wylotówkach z miasta samochody, widziały siedzibę naszej firmy. Jeśli działamy w usługach to koniecznie wydrukujmy wizytówki i rozdawajmy je klientom przy każdej okazji, dzięki czemu jest szansa dotarcia do większej ilości nowych klientów.
Jeśli mamy trochę większy budżet to warto też wynająć bilbordy na zakorkowanych skrzyżowaniach. Często znudzeni oczekując na zielone światło, spoglądamy na materiały reklamowe na budynkach. Jest to przydatne szczególnie na zatłoczonych ulicach naszego Poznania.