słuchawki do call center

Słuchawki do call center się zepsuły

Każdy pracownik czy właściciel firmy zdaje sobie sprawę, że zaburzenia komunikacyjne będące następstwem wadliwego sprzętu są bardzo niekorzystne dla biznesu.

Słuchawki do call center szwankowały

słuchawki do call centerKlienci nie mogą się do nas dodzwonić, ani skontaktować w inny sposób, kurier nie wie, czy jesteśmy na miejscu i możemy dostarczyć przesyłkę, a my również nie możemy nigdzie zatelefonować poza swoim telefonem. Nie jest to korzystne rozwiązanie. U nas taka sytuacja miała miejsce w zeszłym tygodniu, kiedy to nasza centrala telefoniczna voip nagle się zepsuła. Słuchać było początkowo tylko trzaski na linii, coś zrywało., ale jednak dało się wykonywać telefony. Myśleliśmy, ze to może słuchawki do call center coś szwankują, jednak to nie było to, bo każdy miał ten sam problem. Szczególne problemy mieliśmy z telefonami wychodzącymi, bo te wewnętrzne firmowe jeszcze się jakoś trzymały. Myśleliśmy, ze to bramka voip, więc jak każdy sprzęt wystarczy ja wyłączyć i włączyć ponownie i wszystkie już będzie działało. Niestety, po tej akcji wszystko się zepsuło i telefony voip całkiem się rozleciały. Teraz nawet w firmie nie mogliśmy się ze sobą komunikować. Była to istna katastrofa. Nasz szef ze swojego telefonu zadzwonił do specjalisty, który naprawia takie telefony gigaset. Mógł on przyjechać dopiero jutro, bo dzisiaj już nie da rady. Lepiej jutro niż za tydzień, jednak i tak nie mogliśmy przez to pracować. Ważniejsze rzeczy załatwialiśmy, przez nasze prywatne telefony komórkowe, a resztę przełożyliśmy na następny dzień.

Robiliśmy zatem wszystko co nie wymagało od nas telefonowania, czyli poprzerzucamy papiery, porządkowaliśmy biura i tym podobne sprawy. Dobrze, ze następnego dnia już wszystko zaczęło działać na nowo i bez zakłóceń.