Zamówienie dużego roll-upa

Musiałam zamówić do firmy jakiś roll-up. Szef nie dał mi jasnych wytycznych odnośnie tego jak ma wyglądać, ani ile kosztować. Ma być dobry i już, zadowolenie szefa jest najważniejsze. Nie wiedziałam jak się do tego zabrać bo nie wiedziałam jakie są rodzaje roll-upów i które są dobre.

Ładne dwustronne roll-upy

roll up dwustronnyNajpierw zaczęłam od przejrzenia oferty firmy z którą najczęściej współpracujemy przy produkcji materiałów reklamowych. Mieli roll-upy podzielone na standardowe i premium. Te drugie były trochę droższe, ale bardziej stabilne, mialy metalową podstawę i ogólnie wyglądały lepiej. Potem był drugi podział na roll-up jednostronny i roll up dwustronny. Jednostronny ma z jednej strony grafikę, a z drugiej jest biały, drugi ma zadruk z obu stron. Wybrałam ten drugi, bo dawał więcej możliwości, a dodatkowo pozwalał na oszczędności. Zamiast czterech roll-upów jednostronnych będą dwa dwustronne. Będzie się je obracać w zależności od tego jaką grafikę będzie się pokazywać. Pojechałam do siedziby firmy żeby zobaczyć jak owe roll-upy wyglądają w naturze. Mieli tam przykładowe produkty, więc nie było z tym problemu. Poza roll-upami zamówiłam przy okazji banery reklamowe, druk ulotek oraz wykonanie kubków z logo firmy dla naszych klientów. Zapłaciłam i poprosiłam o wystawienie faktury na firmę. Potem omówiłam jeszcze koncepcje graficzne każdego projektu i wróciłam do firmy. Całość miała być do odbioru za dwa dni. Potem tam wróciłam, sprawdziłam czy wszystko jest przygotowane i z zapakowanym bagażnikiem ruszyłam do firmy.

Szef był oczywiście zadowolony z roll-upów jakie wybrałam. Dwustronne roll-upy typu premium z estetycznymi grafikami stanęły w naszej siedzinie firmy. W przyszłym tygodniu jedziemy na targi wystawiennicze do Poznania, więc roll-upy się zwinie, wrzuci do pokrowca i zabierze na targi.